OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.salt.ba prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo Salt Shop-a i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti Salt Shop-a . Salt Shop zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.

Salt Shop se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.salt.ba odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

www.salt.ba je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.

Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca. Nepoštovanje ovde definisani pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.

Osnovni podaci o firmi

    • Poslovno ime: SP MMN-Company

    • Adresa: Banjalučki put 285, 78418 Nova Topola

    • Registarski broj: 528968

    • Poreski broj: 4506696960009

    • Web adresa: salt.ba

    • Telefon: +387 5189-16-47

Naručivanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

• Registracija– Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Moj nalog”. Potrebno je da navedete Vašu e-mail adresu, ime i prezime, adresu stanovanja, na koju bismo Vam dostavljali porudžbine, broj telefona putem kog bismo Vas kontaktirali za potvrdu porudžbine, kao i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. Kako biste se registrovali potrebno je i da pročitate uslove korišćenja, polisu privatnosti i izjavu o poverljivosti podataka i označite polje za saglasnost sa istim. Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.

• Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite – Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, odaberete boju i veličinu, kliknite na dugme “Dodajte u korpu”.

• Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke – Klikom na dugme “Nastavite porudžbinu” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja, načina slanja i odabir adrese za dostavu, koja može biti različita od one koju ste naveli prilikom registracije

• Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice – Prodavac će u roku od 3 radna dana obavestiti kupca o dostupnosti porudžbine i mogućnosti da isporuči robu. Na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom registracije, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da obezbedi poručeni artikal, mejlom će obavestiti kupca da isti više nije raspoloživ, te da je porudžbina otkazana.

Plaćanje

Sve cene na sajtu su prikazane sa uračunatim PDV-om.

www.salt.ba podržava sledeće načine plaćanja:

– pouzećem – plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom.

– platnim karticama – kupac može izvršiti plaćanje korišćenjem Visa, Dina, ili Mastercard karticama, izdatim od strane domaće banke.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Dostava

Dostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i oni su iskazani prilikom poručivanja robe. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima,

Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 5 radnih dana od dana potvrđene porudžbine. Kurirska služba dostavlja pošiljke radnim danima u periodu od 08:00h do 17:00h.

Prilikom dostavljanja robe, kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovor o kupoprodaji.

Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Dostava robe

 Za online isporuke kurirskom službom cena isporuke se naknadno obračunava u zavisnosti od težine robe. Period obrade porudžbine je najčeće 2-3 radna dana. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana ukoliko je roba dostupna na lageru. Ukoliko se roba čeka, vreme isporuke je dogovor.

Kupac koji poručuje robu putem WEB SHOP-a, u obavezi je da se upozna sa opštim uslovima prodaje i da pri prijemu robe pregleda istu. Kupac je dužan da primljeni artikal na uobičajeni način pregleda ili je da na pregled, čim je to prema redovnom toku stvari moguće i da o vidljivim nedostacima obavesti prodavca u roku od osam dana, inače gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada. Pri preuzimanju robe koja se transportuje kupcu od strane prodavca i ličnom preuzimanju u objektu, pravo i dužnost kupca su da proveri dostavljenu (preuzetu) robu te da primedbe zbog vidljivih nedostataka odmah saopšti vozaču odnosno prodavcu, inače gubi pravo koje mu po tom osnovu pripada. Prilikom preuzimanja robe dostavljene kurirskom službom, pravo i dužnost kupca su da proveri dostavljenu robu te da primedbe zbog vidljivih nedostataka odmah saopšti usmeno dostavljaču i pisanim ili telefonskim putem obavesti kurirsku službu i prodavca (e mail prodavca: [email protected] ili telefonom na broj: 060/6262-530)

NAPOMENA:  Cene na sajtu  se mogu se razlikovati od cena u maloprodajnim salt shop objektima.

Cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima (RSD). Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su opisi proizvoda, cene, fotografije ili bilo koji drugi sadržaji bez greške.

Sve informacije na sajtu su podložne izmenama zbog mogućnosti greške i iz tog razloga  molimo poštovane potrošače da pre porudžbine provere raspoloživost robe i sve dodatne informacije na kontakt telefon 060/6262-530.

NAČIN ISPORUKE

Kurirska služba

Detalji o  isporuci

Lično preuzimanje

Bićete obavešteni o mestu i vremenu preuzimanja

NAČIN NAPLATE

Uplata na račun (virman, e-banking)

Online plaćanja (visa, master)

Povraćaj robe – Raskid ugovora

Kupac može izvršiti povraćaj robe, odnosno raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida ugovora, kupac je u obavezi da to učini na obrascu za raskid ugovora.

Obrazac za raskid ugovora dostupan je na sajtu prodavca www.salt.ba i može se slobodno preuzeti.

Izjava o raskidu ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.

U slučaju raskida ugovora kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom prodavac nije u obavezi da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret kupca.

U slučaju raskida ugovora od strane kupca u navedenom roku, prodavac je dužan da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave kupca o raskidu ugovora, pod uslovom da je kupac u navedenom roku vratio robu prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena.

U slučaju vraćanja artikla i povraćaja sredstava plaćenih nekom od platnih kartica, “SALT SHOP“ povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, “SALT SHOP“ je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koristi kartični procesor, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Izjava o PDV-u

U sve cene proizvoda prikazane na sajtu uračunat je PDV.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Raiffeisen banka a.d. Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Politika reklamacija

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše prodajne online internet stranice kompanije www.salt.ba smatra prodajom na daljinu.

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1. Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Ukoliko je ugovor sklopljen van poslovnih prostorija, odnosno na daljinu, potrošač ima pravo da odustane od njega u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova (izuzetak su troškovi iz čl. 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača). Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe. Potrošač je u potpunosti odgovoran ako dođe do umanjenja vrednosti robe usled neadekvatnog rukovanja robom, tj. ukoliko rukovanje robom prevazilazi ono što je neophodno da se ustanove karakteristike i funkcionalnost robe.

Ukoliko želite da odustanete od kupovine, popunite obrazac za odustanak od kupovine, elektronskim putem nam pošaljite putem e-pošte na: [email protected] ili poštom na adresu: Banjalučki put 285, 78418 Nova Topola.

Ukoliko kupac želi povraćaj novca prilikom otkazivanja ili vraćanja poručene robe, dužan je da nam dostavi: broj porudžbenice, broj tekućeg računa na koji treba izvršiti povraćaj sredstava, lične podatke naručioca i vlasnika računa.

Podatke možete poslati elektronskom poštom na [email protected] ili u pisanom obliku uz vraćenu porudžbinu. Rok za otkazivanje i povraćaj novca je takođe 15 radnih dana. Proizvod mora biti ispravan i neoštećen. Troškove povraćaja robe snosi kupac. U dogovoru sa našim administratorom organizujete vraćanje paketa.

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Prodavac je dužan da obavesti kupca o prijemu obrasca bez odlaganja elektronskim putem.

Odgovornost je na potrošaču da snosi troškove plaćanja povraćaja robe u slučaju da kupac odustaje od ugovora i za ugovore na daljinu, ako robu nije moguće vratiti poštom zbog svojih karakteristika, potrošač snosi troškove.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +387 5189-16-47, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime privrednog društva za proizvodnju trgovinu i usluge salt.ba obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni kompanije salt.ba (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

Korpa